Tuesday, May 19, 2009

Kasih ku Abadi




hari nie aku pergi menziarah mak mertua kawan sepejabat. Ajalnya telah tiba, kita? entah bila hanya Allah Maha Mengetahui. Citer2 tentang kematian nie, aku insaf sendiri namun hehehehe taubatnya masih tak terbuat lagi. suami ku pulak dah hampir sebulan demam dan batuk-batuk, wahal dah pergi membuat pemeriksaan doktor sebanyak dua kali, namun katanya tiada apa-apa...




kesian aku melihat nya, tiada selera makan dan setiap malam demam, namun dia tetap gagahkan jua kudratnya untuk membantu ku kerja-kerja rumah. Dia seorang yang sangat prihatin dan bertimbang rasa. Masa nie lah aku akan memanjakan nya, sape lagi kalau bukan aku isterinya. hujung minggu nie dia wat check up lagi ke hospital pantai, aku harap sangat dia akan segera pulih seperti sedia kala. Aku hanya berdoa kepada Allah semoga dia segera sihat sejahtera.




baby Alisha Hasnah pun sudah semakin bijak dan cerdik, keletahnya buat kami sekeluarga gembira dan terhibur.. dia comel sungguh. Suami ku benar-benar sayang dengan anak-anaknya..termasuk la aku isterinya.hahahahahhaha..




Kasih suami ku benar-benar buat kami rasa bahagia dan ceria. Suami ku kasih ku abadi buat mu..

1 comment:

  1. k liza.. dah lama tak update blog... camne somi nye dah sihat lom???

    ReplyDelete